emelienen.blogg.se

Här är jag

Publicerad 2013-01-13 14:57:07 i Skolios,

 
Här är jag!
Jag heter emelie och jag fick äran att födas i januari!
Den 29:de januari fyller jag 12 år.
 
Mitt underbara liv består av  kompisar, hästar, kaniner och mycket mer!
På fritiden håller jag på med mina kaniner, rider och är med kompisar.
Den 14:de januari kommer jag att göra en skoliosoperation.
För er som inte vet vad skolios är så är det en diagnos, en diagnos som innebär att ryggraden är krokig, ibland roterad. I mitt fall är den både krokig och roterad, operationen görs i Umeå..Alltså på norrlands universitetsjukhus. Efter operationen kommer jag vara kvar på sjukhus i 10-12 dagar, jag kommer även vara hemma från skolan i 1 månad.
Slipper gympan i 6 månader också ;)
Men en sak som är sämst är typ att jag inte får rida på 6 månader också :'(
Men iallafall, eftersom att jag åker  till Umeå imorgon så får ALLA vara sociala ;)
Åker 06.30, DRYYGT!
 
 

Kommentarer

Postat av: madde och stina

Publicerad 2013-01-13 16:25:24

Hej! vi följer med via din fina blogg. Lycka till imorgon! vi kommer med fika så fort vi är friska och krya. Kramar från oss

Postat av: madde och stina

Publicerad 2013-01-13 16:25:55

Hej! vi följer med via din fina blogg. Lycka till imorgon! vi kommer med fika så fort vi är friska och krya. Kramar från oss

Postat av: Ida

Publicerad 2013-01-13 18:13:46

Det känns som du är "HELT" normal!! :'( <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-13 22:09:52

Lycka till gumman. Tänker på er, kram< 3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela