emelienen.blogg.se

Hemma!

Publicerad 2013-01-24 21:51:44 i Skolios,

Sämst bloggning senaste dagarna men jag har inte haft orken!
Jag har nästan bara sovit och annars har vi bara flängt runt på sjukhuset för att prova korsetter, äta, duscha osv!
Men nu är vi hemma och kan slappna av!;)
Imorse vaknade jag, tog på mig kläder och SMINKADE mig..
Det hade jag inte gjort på ca 2 veckor, snyggt blev den endå!
Sedan kom pappa och Liam, jag satt och åt lunch med pappa på rummet och mamma var med Liam i lekrummet !
Kl 13.10 kom specialtaxin som jag skulle åka hem i med pappa, liggande på en bår:3
Det var faktist kul, och skönt!
Mamma och Liam tog bilen som Liam och pappa tog upp.
Men nu är vi änltigen hemma i bötsle :D
Jag har fått en korsett, hata!
Den är jätteobekväm, jobbig och jag kan knappt röra mig i den:/
Dock så är det för mitt eget bästa!
6-8 veckor ska jag ha den dagtid, jag hinner vänja mig!
Idag kom Sandra men en present till mig, ett headset och pärlor.
Pärlorna trär man på och det blir skitsnyggt!:D
Vitt headset med rosa pärlor, SNYGGT!
Micke, våran granne kom ner en stund också och sa hej:)
Vi kopplade min systemkamera till tvn och kollade på alla kort, ganska mysigt men lite hemskt att se hur jag såg ut!



Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2013-01-26 21:46:06

kul att du äntligen kommit hem! :D ;) <3

Postat av: fanny

Publicerad 2013-01-26 21:46:07

kul att du äntligen kommit hem! :D ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela