emelienen.blogg.se

Nu är jag friii!!

Publicerad 2013-01-22 11:31:22 i Skolios,

Nu är jag fri från alla slangar och provkanyler ! :D
Idag blev jag av med mitt CVK och omg vad skönt det var!
Däremot ser jag ut som lite lätt misshandlad på vissa ställen på grund av alla slangar och nålar.
Innan vi tog ut CVK:et röntgade jag ryggen, det var ganska jobbigt eftersom att jag fick stå blixtstilla väldigt länge.
Men det gick bra endå!
Det var väldigt långt till röntgen så jag fick åka säng istället för rullstol, säng är alltid bättre ;)
 
När vi var tillbaka på rummet åt jag en macka med nutella på och drack lite äppeljuice, sen sov jag en stund!
Nu har jag verkligen hittat hur jag kan ligga för att slippa smärtan och det är riktigt skönt.
Vaknade av att sjukgymnasten kom och ville träna trappgång med mig, det blev min första gång:)
Det gick jättebra, som en dans på rosor!!!
Jag skulle ha provat ut en korsett idag också men det fanns ingen tid så det ska vi göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela