emelienen.blogg.se

UPV & lekterapi

Publicerad 2013-01-14 20:35:23 i Skolios,

För ett tag sedan var jag på besök på UPV (uppvakningsavdelningen), det såg riktigt mysigt ut faktist!
Tejen som kommer se efter mig osv på UPV var jättetrevlig:)
Men 50 tums tv skulle jag lika gärna kunna bo där, med nöje!;)
Där kommer jag vara uppe och gå för första gången!
När vi kom där i från så fick vi gå in på lekterapin, inne på lekterapin finns ett rum för de större..
Där fanns det biljard, pingis, tv, x-box 360, dator och massa annat!
Kom där i från för en stund sedan och nu ligger jag här i min säng, de e aaas skön :3
Nu sitter vi och väntar på narkosläkaren som skulle ha kommit vid kl.14.00. men han har inte kommit än ..
Men nu ska jag duscha med ngt bakteriedödande medel..
 

Kommentarer

Postat av: Irene

Publicerad 2013-01-14 21:07:37

Du är så fin Emelie! Verkar va trevligt ställe:). Tänker på dig nu o skickar massor med kramar för imorgon<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela